واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


انجمن بهورزان گلستان
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 228
نویسنده پیام
bahram آفلاین


ارسال‌ها : 56
عضویت: 28 /7 /1391
تشکرها : 9
تشکر شده : 16
واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان
واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی حقوق فرهنگیان در سال جدید خبر داد و گفت: حدود 70 تا 80 درصد پاداش پایان خدمت را به حساب استان‌ها واریز کردیم و استان‌ها می‌توانند از پنج‌شنبه معوقات را بپردازند. به گزارش خبرآنلاین ،حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدید حقوق فرهنگیان 20 درصد افزایش یافت.

وی افزود: در وزارت آموزش و پرورش محاسبه حقوق‌ها بر اساس 20 درصد از روز گذشته آغاز شده است. به گفته وی قرار شد رییس جمهور پیگیری‌هایی را انجام دهند تا کارکنان نظام بتوانند در سال جدید، 25 درصد افزایش حقوق را داشته باشند. به گفته حاجی بابایی، اگر استان‌ها اسنادشان را آماده کنند می‌توانند از پنج‌شنبه معوقات را بپردازند زیرا از طرف وزارت واریز شد.

به دستور وزیر آموزش و پرورش و طی بخشنامه شماره 01/710 روز پنجم فروردین ماه، صدور احکام جدید فرهنگیان و پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد . براین اساس تعیین ضریب حقوق سال 92 مشمولین قانون خدمات کشوری ، 966 ریال می باشد . لازم به توضیح است ، ادارات آموزش و پرورش موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند تا مطالبات استحقاقی حکمی افراد نظیر ؛ ارتقاء رتبه ، طبقه شغلی و ... را قبل از اجرای افزایش ضریب حقوق آنان صادر کنند.

کد خبر: ۳۱۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

امضای کاربر : کارکردن خوبست ولی زندگی کردن را فراموش مکن
پنجشنبه 08 فروردین 1392 - 13:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن بهورزان گلستان
Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group